花之別舍

星期三, 11月 09, 2005

討厭

我很討厭生病
很討厭食藥
很討厭痛
我在想
這兩年所吃的藥會否已經太多?

今天又去看醫生
因為很痛
痛了兩天
都說不出到底痛在那裡
也釦琱w經分不到了

如果所有東西都會麻木
那麼
痛是否都會麻木呢?
吃藥會麻木嗎?

我很討厭食藥呀!!!!!!!!!!
一見到那麼多藥就很不開心啦!!!!!!!!!!!!
食完又要日睡夜睡……

醫生叫我三日後去看報告
我都不在香港
去了溫哥華怎看報告?
其實
有時我都會有小小驚

這篇是我寫得最差的日記
因為心情壞得很
如果大家讀了
請別放在心上
我只是說說而已

1 Comments:

At 10:10 上午, Anonymous 匿名 said...

Hey Connie

How are you these days?
I think I know part of the answers lu. Take care la. Take more time to rest.

Ar... one more thing, your online diaries are good as long as they tell us how you are these days. So the previous diary is also a good one lei...but the news brought to us is not so good.

Once again, take care...for yourself, for your beloved one and those who care about you.

Irene

 

發佈留言

<< Home